Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeSie okaże czy to rozwiazanie jest dobre, skoro w MotoGP z niego zrezygnowano w Ducati. Ale faktycznie przy dzwonie na torze bedzie można podziwiać nie V2 a po dwa Single :D
OdpowiedzMotoGP to inne realia i przede wszystkim limity masy, które producenci osiągają bez problemów i często muszą dociążać motocykle, więc rozwiązanie które pozwala uzyskać głównie tylko dalsze obniżanie masy nie ma uzasadnienia.
OdpowiedzPoczytaj dobrze dla czego ducati odeszło od tego rozwiazania a nie pitol glupot o wadze. Motocykle były bardzo nie stabilne i cięzkie w prowadzeniu w porówaniu do motocykli z klasyczna rama. Nawet Rossi sie skarzyl na to rozwiazanie. Zbyd wiele czasu zajmowało też wprowadzanie poprawek czy korekt w zawieszeniu. Zobaczymy co z tego wyjdzie sezon 2012 już nie długo w kwietniu pierwszy wyscig stocków 1000.
Odpowiedz